فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:

نیروی انتظامی با تمام توان با فعالیت‌ها و تخلفات انتخاباتی برخورد خواهد کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: نیروی انتظامی با بهره گیری از تمام توان خود، ضمن تأمین نظم و امنیت انتخابات با هرگونه فعالیت‌های مغایر با آرامش و تخلفات احتمالی انتخاباتی در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

نیروی انتظامی با تمام توان با فعالیت‌ها و تخلفات انتخاباتی برخورد خواهد کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ بهزاد ولیان در کارگاه آموزشی ویژه تامین امنیت انتخابات،  گفت: امروز مسیر حرکت باید مسیری باشد که در راستای آموزه‌های دین مبین اسلام و دستورات قرآن و پیروی از خط ولایت باشد، چرا که رسیدن به حقایق در شرایط پیچیده امروز بدون حرکت در مسیر ولایت امکان پذیر نخواهد بود.

او با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی صیانت از آراء مردم است؛ اضافه کرد: مجموعه انتظامی تلاش می‌کند انتخاباتی سالم و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در چهار چوب قانون برگزارشود و پلیس با انجام وظیفه خود پاسدار ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است و بار دیگر ثابت می‌کند که خدمتگزار مردم و سرباز ولایت فقیه است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان ابعاد مختلف حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی‌توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران فریب نقشه‌های آنان را نخواهند خورد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.