انتخاب افراد شایسته توسط مردم برای توسعه لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به این‌که اهالی رسانه همواره با مردم و نظام همراه بوده‌اند، گفت: امیدواریم افراد شایسته‌ای که که بتوانند به توسعه استان کمک کنند انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهارداشت: در بازدید میدانی که از شعب اخذ رأی در سطح شهر داشتیم شاهد برگزاری روند انتخابات با نظم و انضباط خاصی بودیم و مردم نیز حضور پررنگی داشتند که از همین جا از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

او افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

فتایی گفت: از اهالی رسانه تشکر می‌کنم که از قبل با دعوت از مردم و با حضورشان و اشاعه اخبار صحیح و دقیق مردم را به حضور باشکوه و انتخاب درست تشویق و ترقیب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: اهالی رسانه همیشه در سرما و گرما همراه با مردم و نظام بودند که جای تقدیر و تشکر است.

او با اشاره به این‌که این دوره از انتخابات مشخصاً با حضور پرشکوه مردم برگزار می‌شود، عنوان کرد: تنوع کاندیدا‌ها را در اکثر شهرستان‌ها داریم که امیدواریم یک رقابت خوب داشته باشند و در عین حال افراد شایسته‌ای که بتوانند به توسعه استان کمک کنند، انتخاب شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.