کمترین اثر حضور مردم در انتخابات خنثی‌سازی توطئه دشمنان است

امام جمعه همدان با حضور در یکی از شعبه‌های اخد رأی، ضمن اینکه مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد، رأی خود را به صندوق انداخت.

کمترین اثر حضور مردم در انتخابات خنثی‌سازی توطئه دشمنان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، صبح امروز آیت‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان با حضور در شعبه ۳۵ واقع در میدان آرامگاه بوعلی رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان بعد از انداختن رای خود در صندوق بیان کرد: کمترین اثر حضور مردم در انتخابات خنثی‌سازی توطئه دشمنان است.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با بیان اینکه انتخابات منسجم و پرشور فشار‌های دشمنان را از بین می‌برد افزود: دشمن اگر احساس کند فشار‌ها اثر دارد تحریم‌ها را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم باید پای صندوق‌های رأی بیایند، زیرا نیازمند مجلس قوی هستیم بیان کرد: در عرصه قانونگذاری باید مجلس قوی شکل گیرد، قانونی که اقتصاد را تقویت کرده و بودجه را عادلانه تقسیم کند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه مجلس نیازمند پشتوانه رای مردمی است اضافه کرد: هر چه قدر رای مردم بیشتر باشد، مجلس مقتدر خواهد شد.

وی با اشاره ره اینکه اگر رای ندهیم مشکلات حل نمی‌شود خاطرنشان کرد: انتخاب آگاهانه از دیگر ملزومات مجلس قوی است، زیرا هرگاه مردم حضور جدی داشته و انتخاب صحیحی داشتیم، موفق بودیم.

شعبانی با تاکید بر اینکه از مردم انتظار داریم حضور پرشور و به موقع در انتخابات داشته باشند یادآور شد: مردم بدانند آن عظمتی که در تشییع پیکر شهید سلیمانی خلق کردند را باید با انتخابات تقویت کنند و این حق مردم است که سرنوشت خود را تعیین کنند.

وی با بیان اینکه رای دادن اهمیت دادن به اسلام و ملیت است گفت: امیدواریم از امروز شاهد رشد فزایند‌ه‌ای در رشد کشور باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: امروز ما در عرصه بین‌الملل در شرایطی هستیم که بیشترین تحریم‌ها علیه ماست بنابراین باید قوی شویم و با مجلس قوی نیز تعاملات بیشتری را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش نظارتی مجلس می‌تواند در تمام بخش‌ها تحرک ایجاد کند و دولت را به حرکت درآورد لذا امیدواریم مردم ما همراه با بصیرت حضور جدی داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.