استاندار قم:

حضور مردم قم پای صندوق‌ها پر شور است / توصیه های انتخاباتی

سرمست گفت:گزارش‌های رسیده حاکی از حضور پرشور مردم زمان شناس قم پای صندوق‌های رای است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرمست،استاندار قم با اشاره به حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رای گفت: گزارش‌های رسیده از ساعت اولیه صندوق‌های اخذ رای، نشان می‌دهد که حضور مردم زمان شناس قم پای صندوق‌های رای پر شور است.

 سرمست ضمن انداختن رای خود به صندوق و با اشاره به برگزاری جلسه شورای تامین در استان افزود: این جلسه امروز هم با حضور آقای کولیوند از اورژانس کشور به منظور ارائه آخرین اقدامات استان برای پیشگیری از تسری و شیوع کرونا انجام شد.

او ادامه داد: تمام تمهیدات اندیشیده شده است تا همچون ادوار مختلف که مردم قم در انتخابات شرکت کرده اند، مردم در سر صندوق‌ها حاضر شوند.

استاندار قم از مردم خواست تا از خودکار شخصی استفاده کنند و سپس گفت: برای احتیاط بیشتر و پیشگیری از انتقال ویروس، دستگاه‌های احراز هویت سر صندوق‌ها مستقر شده است تا به صورت الکترونیکی بتوان هویت افراد را شناسایی شود و نیازی هم به استامپ نباشد چرا که ممکن است عاملی برای انتقال باشد و این گونه الزامی به استفاده از استامپ نیست؛ همچنین این دستگاه زمینه هر گونه تخلف و تقلب را سلب می‌کند و مردم با اطمینان خاطر شرکت کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار