پژوهش سرای باقرالعلوم فرصتی برای یادگیری اثر بخش

رئیس آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه گفت: پژوهش سرای باقرالعلوم فرصتی برای یادگیری اثر بخش را فراهم می آورد و برنامه ریزی برای تجهیز آن در دستور کار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عزیز مزرعه رئیس آموزش و پرورش حمیدیه در حاشیه بازدید از پژوهش سرای باقرالعلوم این شهرستان با اشاره به اهمیت جایگاه پژوهش سرای دانش آموزی در ارتقاء دانش علمی دانش آموزان و فرهنگیان گفت: برنامه ریزی های دقیقی در جهت تجهیز و بهره مندی کامل از توانمندی های پژوهش سرای باقر العلوم حمیدیه پیش بینی شده است.

او این پژوهش سرا را فرصتی برای یادگیری اثر بخش توصیف کرد و بیان داشت: پژوهش‌سرا این امکان را دارد که بتواند با ارائه کلاس‌های آزمایشگاهی به صورت تخصصی زمینه بروز خلاقیت فکری نوآموزان عرصه علم را صیقل داده و معلمان را علاقه‌مند و دانش‌آموزان را مشتاق‌تر از گذشته به یادگیری دعوت کند.

مزرعه با بیان اینکه پژوهش سراها محل تولید علم هستند، اظهار کرد: این روز‌ها  پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی هر یک از مهم‌ترین قطب‌های علمی کشور هستند و نقش بسیار مهمی در روند پژوهش دانش‌آموزان دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
ای خداااااا ما چرا اینقد بد بختیم چرا فقط حمیدیه پس شاوور و الوان چی؟ من و دوستم مقام اول مسابقات آزمایشگاه رو توی منطقه شاوور اوردیم و میخوایم بریم استانی باور نمیکنید حتی ماده شیمیایی درست و حسابی نداریم کلا برای شیمی توی کل منطقه سه تا بورت هست که یکیشون خرابه، به رئیس اداره هم گفتیم ولی مطمئنم مثل بقیه چیزا کاری انجام نمیده، خواهشا کاری بکنید ما توی مسابقات استانی باید با دزفولیا و شوشتریا مسابقه بدیم که همه چی دارن پارسال ما مقام چهارم رو اوردیم بدون هیچ وسیله ای.