تمکین به قانون وظیفه همه نامزد های انتخابات

امام جمعه یاسوج گفت: همه نامزد های انتخابات تحت هر شرایطی باید در برابر قانون تمکین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، خطیب نماز جمعه یاسوج در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به موضوع  انتخابات و حضور پرشور مردم در این امر مقدس گفت: همه نامزد های انتخابات تحت هر شرایطی باید در برابر قانون تمکین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی با بیان اینکه رای دادن وظیفه شرعی، دینی، سیاسی و اجتماعی هر مسلمانی است افزود: باید آگاهانه و هوشیار در صحنه انتخابات حضور داشته باشیم.

او اشار ه ای هم به توصیه های مراجع تقلید برای حضور مردم در انتخابات داشت و رای دادن را از ضروریات دین اسلام دانست.

حجت الا سلام والمسلمین سید نصیر حسینی با اشاره به این موضوع که رای دادن نشانه بلوغ سیاسی است اضافه کرد: همه مردم حق انتخاب، حق تعیین سرنوشت دارند و رای دادن نشان از احساس مسئولیت نسبت به شهدایمان است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه هر کسی برنده انتخابات شود نماینده همه مردم این شهرستان است نه نماینده یک طایفه خاص، گفت: دیگر نماینده ها نیز باید به شخص برنده تبریک بگویند و با هدف توسعه استان با یکدیگر همراه و همگام شوند.

حجت الا سلام والمسلمین سید نصیر حسینی با بیان اینکه باید وحدت مردم در برابر دشمنان حفظ شود، از نامزد های انتخابات خواست تا در صورت بروز هر مسئله و یا اعتراض حتما از طریق مراکز قانونی پیگیری کنند.

او با بیان اینکه رای مردم نزد مسئولان اجرایی انتخابات امانت است افزود: مسئولان جمهوری اسلامی باید این امانت را با امنیت کامل حفظ و با امنیت کامل ابلاغ کنیم.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه در استان مشکل جذب سرمایه های خارجی را داریم اضافه کرد: برای حل مشکل اشتغال و اقتصاد در سطح استان نیاز به جذب سرمایه های بیرونی و خارجی داریم.

حجت الا سلام والمسلمین سید نصیر حسینی از مسئولان استانی خواست تا شرایط و راه را برای جذب حداکثری سرمایه های خارجی فراهم کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.