۲ هزار نفر عوامل اجرای انتخابات در بانه مشغول بکار هستند

دو هزار نفر عوامل اجرایی در انتخابات شهرستان بانه نقش آفرینی می‌کنند و از ماه‌ها قبل اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد امین زاده سرپرست فرمانداری بانه با اشاره به اینکه تمام اقدامات برای برگزاری انتخابات سالم در بانه فراهم شده گفت: رای گیری در شهرستان بانه در ۹۹ شعبه اخذ رای که شامل ۳۵ شعبه شهری و ۶۳ شعبه روستایی در مناطق مختلف درحال برگزاری بوده که ۵۹ شعبه آن سیار و ۴۰ شعبه آن ثابت است که عومل اجرای با آمادگی کامل از اول صبح مقدمات رای گیری را برای رای دهندگان در شعبه‌های اخذ رای فراهم کردند.

امین زاده با اشاره به اینکه ۶ هزار نفر رای اولی در بانه وجود دارد گفت: مهمترین اصل در برگزاری انتخابات سالم با حفظ حقوق رای دهندگان و مشارکت حداکثری است چراکه جامعه توسعه نیازمند مشارکت همگانی است.

رای گیری در شهرستان بانه از ساعت هشت صبح روز جمعه در شهرستان بانه همزمان با سراسر کشور در ۹۹ شعبه رای گیری آغاز شده است.

کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات در سقز و بانه ۱۰ نفر هستند که ۲ نفر از کاندیدا‌ها ۲ در زمان تبلیغات انتخابات به نفع دیگر کاندیدا‌ها انصراف دادند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.