حضور پرشور مردم زرند از ساعات آغازین انتخابات

همزمان با آغاز رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان زرند در 116شعبه اخذ رأی آغاز شد .

حضور پرشور مردم زرند از ساعات آغازین انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  امروز مردم حماسه ساز شهرستان زرند و مناطق ریحان‌شهر ، یزدان آباد و شهر خانوک با حضور پرشور خود در این دوره از انتخابات ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

مردم انقلابی شهرستان زرند اعم از زن و مرد ، پیر و جوان با اگاهی از شرایط موجود در راستای معنویات مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بار دیگر با حفظ وحدت و انسجام و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه خود در این دوره از انتخابات توطعه های دشمنان را نقش بر آب کردند .

رای اولی ها هم که به شعبه اخذ رای حضور یافتند پس از انداختن رای در صندوقها نام خود را جز پیشتازان حماسه سیاسی در دفتر ایزد منان ثبت و ضبط کردند و کودکان زرندی نیز به همراه والدین خود در این رای گیری حضور پیداکردند و رای والدین خود را به صندوق انداختند .

تبلیغات پرشور کاندیداها قبل از رای‌گیری نوید بخش حضور پررنگ مردم در صحنه انتخابات بود و به کوری چشم دشمنان در حال حاضر شاهد حضور حماسی مردم در کنار صندوقهای اخذ رای هستیم و خوشبختانه با این شور و اشتیاقی که در مردم شهرستان زرند مشاهده میشود این حماسه در تاریخ ماندگار خواهد شد .

در شهرستان زرند 116صندوق ثابت و سیار در نظر گرفته شده و بیش از 3هزار 500نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و از بین 12نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه شهرستانهای زرند و کوهبنان یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه میابد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه ، و اعضا شورای تامین شهرستان زرند در اولین ساعات رای گیری ای خود را به صندوق انداختند و برلزوم مشارکت حداکثری در این دوره انتخابات تاکید کردند .

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار