سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران:

هیچ‌گونه تخلف مهمی در انتخابات گزارش نشده است

کدخدایی گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه تخلف مهم یا اخلالی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده است و همکاری خوبی از سوی هیئت‌های اجرایی و نیروی انتظامی صورت گرفته است.  

هیچ‌گونه تخلف مهم یا اخلالی در انتخابات گزارش نشده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در جمع خبرنگاران با تبریک حضور پر شور مردم در انتخابات اظهار کرد: در همه صندوق‌ها مردم خوبمان با مشارکت گسترده برای تعیین سرنوشت خودشان آماده هستند.

او ادامه داد: ما هم در شورای نگهبان وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهیم و ستاد نظارت بر انتخابات از چند روز گذشته شروع به کار کرد و لحظه به لحظه از ابتدای شروع انتخابات گزارش‌های مختلف را از مناطق مختلف کشور دریافت می‌کنند.

سخنگوی شورای نگهبان خبر داد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه تخلف مهم یا اخلالی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده است و همکاری خوبی از سوی هیئت‌های اجرایی و نیروی انتظامی و همه عوامل برگزاری صورت گرفته است.  

کدخدایی گفت: گزارش‌های مختصری هم از کمبود تعرفه‌ها رسیده بود که دوستان ما در ستاد پیگیری کردند و خوشبختانه نگرانی از این جهت نداریم و ان شاءالله تا ساعات پایانی هم همچنان حضور پر شور و مشارکت گسترده مردم را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار