تاکید امام جمعه بجنورد بر حضور حداکثری مردم در انتخابات

امام جمعه بجنورد گفت: خدمت صادقانه و رفع مشکلات مردم، وظیفه خطیر مسئولان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   امام‌جمعه بجنورد امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد گفت: ملت ما چهل سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و افتخارات بسیاری به دست آورده که اگر همین راه را ادامه داده و تاب‌آوری بیشتری نشان دهیم یقیناً سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی با قدردانی از حضور مردم با بصیر کشور در انتخابات افزود: امروز مردم باانگیزه و غیرت ملی و دینی وارد عرصه انتخابات شدند چراکه انتخابات را جهاد و آبروی نظام می‌دانند و اینک مسئولان هستند که با خدمت صادقانه و رفع مشکلات مردم، وظیفه خود را در قبال مردم به نحو احسن انجام دهند.

او با تاکید بر اینکه از فردای انتخابات، همه رقابت‌ها به رفاقت تبدیل می‌شود گفت: این روز همچون روز‌های عادی دیگر است و رقابت‌ها پایان می‌یابد و رفاقت‌ها باید محکم‌تر شود تا روند توسعه و پیشرفت، سرعت بگیرد و مشکلات مردم برطرف شود.

او در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ثمرات شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم سوریه، عراق و بسیاری از کشور‌های منطقه با اقدامات و راهپیمایی‌ها خود نشان دادند که حاج قاسم یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود.

او با بیان اینکه مردم ما در تمامی صحنه‌ها پای کار می‌آیند گفت: امروز نیز بار دیگر مردم پای صندوق‌های رای آمدند، هیچ گاه از طرف مردم کم کاری نبوده است اگر در این جامعه کم کاری بوده از سوی مسوولان و مدیران بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: نباید دوگانگی بین هواداران نامزد‌ها پس از انتخابات ایجاد شود باید تلاش کرد که همه حامیان نامزد‌ها از فردای انتخابات با یکدیگر رفیق و برادر شوند.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنانش بر مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم تاکید کرد و گفت: در نظام اسلامی تمامی ساختار‌ها توسط مردم شکل می‌گیرد، در این نظام مردم و دولت یک پیکره هستند، تنها کار‌ها و وظایف آنان با هم تفاوت دارند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.