برگزاری انتخابات آرام در زرند

فرماندار زرند با اعلام اینکه خوشبختانه در حال برگزاری انتخابات آرام هستیم گفت: کاندید‌اها در صورت پیروزی در انتخابات از هر گونه مراسم جشن تحریک کننده پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در ابتدای نشست جلسه پیشگیری از جرم نظارت شورای تامین شهرستان زرند  علی صادق زاده فرماندار زرند ضمن تقدیر از حضور شهروندان در این حماسه ملی ، انتخابات را یوم الله دیگری دانست که شهروندان آن را خلق خواهند کرد.

فرماندارزرند با اعلام اینکه خوشبختانه در حال برگزاری انتخابات آرام هستیم گفت: کاندید‌اها در صورت پیروزی در انتخابات از هر گونه مراسم جشن تحریک کننده پرهیز نمایند و امیدواریم با رعایت بی طرفی و انصاف در انتخابات شاهد انتخابات خوبی باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان زرند خواستار احترام به رای مردم شد و گفت: مردم با آگاهی فراوان و آنچه صلاح بدانند و برای نظام وشهرشان اثر گذار باشد در این انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد و ما نیز به رای آن‌ها احترام خواهیم گذاشت.

اومشارکت مردم در شهرستان را بسیار عالی توصیف و اظهار امیدواری کرد در این در انتخابات کارنامه درخشانی از خود برجا بگذاریم.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند نیز از فعالیت‌های ستاد‌های اجرائی و نظارت شهرستان تقدیر کرد و گفت: همه مدیران و مسئولین دست در دست یکدیگر داده اند تا انتخاباتی سالم و به دور از هیاهو برگزار شود.

او روز بعد از انتخابات را یک روز همدلی، همراهی، برادری و در راستای پیشبرد اهداف شهر و شهرستان دانست و افزود: باید از شما کاندیدا‌ها و مدیرانی که ضمینه حضور مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم آوردید تقدیر و تشکر نمایم.

رئیس دادگستری شهرستان زرند به حدیثی از پیامبر اکرم اشاره و با اعلام اینکه مهمترین رکنی که مد نظر همه می‌باشد کسب رضایت پروردگار و عمل به وصیت نامه شهداء می‌باشد گفت: همه فعالیت‌های حوزه‌های انتخاباتی تحت نظارت این اداره قرار دارد.

رضا طالبی زاده معاون قضائی دادگستری استان کرمان نیز در این نشست از همه مدیران خواست تا در برگزاری انتخابات سالم به یکدیگر کمک نمایند و وظیفه دستگاه قضا را پیشگیری از جرم عنوان کرد و گفت:زنده نگه داشتن یاد شهید سلیمانی و بر طبق وصیت آن عمل کردن از وظیفه اصلی ما می‌باشد.

تربتی بازرس هیئت نظارت استان کرمان نیز احترام به خون شهدا و وصیت نامه سپبهد قاسم سلیمانی را یک وظیفه شرعی و قانوی دانست و گفت اگر امروز نتیجه مطلوب و ارزشمندی در مبارزه با استکبار سطح جامعه هستیم این امر شکل گرفته از پایه و اساس جمهوری اسلامی و تفکرات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است

اوخواستار ایجاد عزت آفرینی و دلگرمی برای همه اقشار جامعه شد و با اعلام اینکه باید به شکلی عمل نمائیم که خطای صورت نگیرد و به کسی لطمه نخورد افزود: قضاوت‌های مردمی بر اساس عملکرد، نگاه، مرام و مسلک ما در انجام وظیفمان است

دادستان شهرستان زرند نیز با اعلام اینکه بعد از سکوت انتخاباتی شاهد گزارشات مبنی بر تخلفات انتخاباتی بوده ایم گفت: تمامی این تخلفات رصد و از مراجع قانونی در حال پیگیری است .

او از کاندید‌اها خواست تا در پایان رای گیری هوادران و طرفداران خود را به رعایت قوانین و مقررات جامعه دعوت و از هر گونه اقدام غیر قانونی پرهیز نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار