اطلاعیه شماره ۳۰ و ۳۱ ستاد انتخابات کشور

هموطنان مشخصات نامزد‌های مورد نظر خود را به صورت کامل و خوانا قید نمایند تا حقی از نامزد‌ها در هنگام شمارش و محاسبه آراء ضایع نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بنا به اعلام  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

اطلاعیه شماره (۳۰)

به آگاهی هموطنان عزیز می‌رساند با عنایت به ماده ۲۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و به منظور جلوگیری از تضییع حق نامزد‌های انتخابات، خواهشمند است درهنگام نوشتن آراء، مشخصات نامزد‌های مورد نظر خود را که شامل نام، نام خانوادگی، کد و یا شهرت ایشان می‌باشد، به صورت کامل و خوانا قید نمایند تا حقی از نامزد‌های محترم در هنگام شمارش و محاسبه آراء ضایع نگردد.

اطلاعیه شماره ۳۱ ستاد انتخابات کشور

هموطنان عزیزی که از نعمت سواد خواندن و نوشتن محرومند یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می‌توانند به همراه شخصی مورد اعتماد به شعب مراجعه نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:

اطلاعیه شماره (۳۱)

به اطلاع آن دسته از هموطنان عزیزی که از نعمت سواد خواندن و نوشتن محرومند و یا به دلیل نقص عضو قادر به نوشتن رأی خود نیستند می‌رساند: برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می‌توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد، به یکی از شعب اخذ رأی مراجعه و پس از انتخاب نامزد مورد نظر با کمک وی نام و نام خانوادگی و کد نامزد را در برگ رأی بنویسند و سپس آن را شخصاً به صندوق رأی بیندازند.

ضمناً مسئولین شعب، اعم از نمایندگان فرماندار، اعضاء شعبه، ناظرین هیأت نظارت، عوامل انتظامی، نمایندگان نامزد‌ها و بازرسین به هیچ وجه مجاز نیستند برای رأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی نمایند.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار