آیت الله دری نجف آبادی:

ملت آگاه ایران در این انتخابات سرنوشت کشور را رقم خواهند زد

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: ملت آگاه ایران در این انتخابات سرنوشت کشور را رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: ملت ایران ملت آگاهی است و در   انتخابات مجلس شورای اسلامی سرنوشت کشور را رقم خواهند زد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: این انتخابات امنیت ملی را تضمین می‌کند و قدرت ایران را به جهانیان و مخصوصاً دشمنان و آمریکا و اسرائیل و عربستان و آن‌هایی که خواب آشفته برای ایران دیدند نشان می‌دهد.

او بر حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید و اضافه کرد: امروز مسئله مهم کشور انتخابات است و مردم با حضور جانانه و خداپسندانه دشمنان را مایوس می‌کنند و رای دادن در این انتخابات رای به نظام جمهوری اسلامی و وفاداری به خون شهدا و سردار سلیمانی است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امروزه مهمترین مشکل مردم بیکاری جوانان است و نمایندگانی که در این انتخابات از سوی مردم انتخاب می‌شوند باید در راستای اشتغال جوانان همت گمارند و تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند.

او با اشاره به شیوع کرونا ویروس تصریح کرد: مردم باید اصول بهداشتی را رعایت کنند و اقشار آسیب پذیر و بیماران و سالخوردگان بیشتر مواظبت کنند.

امام جمعه اراک گفت: در حال حاضر یک نفر در اراک مبتلا به این ویروس است که پزشک بوده و در اورژانس طبابت می‌کرده است.

او تصریح کرد: دعا اسلحه مومن است و حقیقت نماز دعا و توسل و ارتباط با حق است دعا انسان را در برابر همه توطئه‌ها و دسیسه‌های و بلایا و بیماری‌ها مصون می‌دارد.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان گفت: ماه رجب در پیش است که در این ماه دعا بسیار با عظمت و مقدس است و روز‌های بزرگ احسان درختکاری امور تربیتی نیز روز‌هایی هستند که مردم باید با همت بلند خدمات ارزشمندی را ارائه دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.