اهوازی ها، خالق نقاشی زیبای حماسه حضور در انتخابات ۹۸

اهوازی‌های غیرتمند و ولایت مدار یکبار دیگر با حضور حماسی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشتی بر دهان یاوه گویان و دشمنان ایران اسلامی زدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، راس ساعت ۸ صبح امروز، جمعه دوم اسفند ماه، درب شعب اخذ رای در اهواز و استان خوزستان همزمان با سراسر کشور به روی پایبندان به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باز شد و همه آماده رای دادن به داوطلبان موردنظر خود بودند.

اهوازی ها، آفریننده نقاشی زیبای حضور در انتخابات ۹۸

با تیک تاک ساعت، جمعیت بیشتر و بیشتر می‌شد و پیر و جوان و زن و مرد در صف‌های طویل منتظر بودند تا انداختن تعرفه‌های رای خود در صندوق‌های اخذ رای، سرنوشت کشور را تعیین کنند و با اثر انگشت خود تاییدی بر نظام جمهوری اسلامی و مهری بر دهان دشمنان و یاوه گویان بزنند.

اهوازی‌ها آمدند تا یکبار دیگر نقشی زیبا از حضور زیبا و حماسی خود در کتاب افتخارات ایران اسلامی خلق کنند، تا بگویند اگرچه مشکلات آزارشان می‌دهند، ولی دین خود را به شهدا و سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادا می‌کنند و فریاد اتحاد خود در گوش دشمنان فریاد می‌زنند.

اهوازی ها، آفریننده نقاشی زیبای حضور در انتخابات ۹۸

خوزستان و خوزستانی همیشه سرافراز و سربلند است، همیشه در صحنه حضور دارد، همیشه پای انقلاب و اسلام می‌ماند و در تعیین سرنوشت کشور خود نقش دارد.

اتحاد خوزستانی‌ها ناگسستنی است، ریسمانی است محکم که سرچشمه آن در دست ولایت فقیه، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است و تا خون در رگ هایشان جاری است و نفسی می‌آید، از این ریسمان دست نمی‌کشند.

اهوازی ها، آفریننده نقاشی زیبای حضور در انتخابات ۹۸

علی حسین حسین زاده رئیس ستاد انتخابات خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از همان ساعات اولیه آغاز فرآیند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان شاهد حضور پرشور مردم ولایتمدار و انقلابی هستیم.

او افزود: باتوجه به ازدحام و استقبال رای دهندگان، مهلت اخذ رای تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شد و از مردم تقاضا داریم تا در دقایق باقیمانده به شعب دز نزدیکی محل زندگی خود مراجعه کرده و نسبت به انتخاب داوطلب موردنظر خود اقدام نمایند.

اهوازی ها، آفریننده نقاشی زیبای حضور در انتخابات ۹۸

حسین زاده اظهار داشت: تاکنون با کمبود تعرفه مواجه نشده ایم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و فرآیند رای گیری با آرامش درحال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: باتوجه به اینکه بسیاری از مدارس در سطح استان در فرآیند انتخابات فعالیت دارند، مدارس در برخی شهرستان‌ها از جمله؛ اهواز، باوی، کارون، شوشتر، دزفول، ایذه، شادگان، دزفول، بهبهان تعطیل اعلام شدند.

اهوازی ها، آفریننده نقاشی زیبای حضور در انتخابات ۹۸

براساس این گزارش؛ در ۳ هزار و ۱۴۱ شعبه رای گیری در سطح استان به صورت همزمان انجام می‌شود و در مناطق سخت‌گذر نیز صندوق‌های سیار به همراه اعضای شعب اعزام شده اند.

۳۱۰ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان هستند.

اهوازی ها، آفریننده نقاشی زیبای حضور در انتخابات ۹۸

بر اساس این گزارش، ۸۹۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان ثبت نام کرده بودند که ۶۶۳ نفر (۷۷ درصد) در هیات‌های اجرایی و ۳۹۲ نفر در شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

خوزستان دارای ۱۸ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اهوازی ها، آفریننده نقاشی زیبای حضور در انتخابات ۹۸اهوازی ها، آفریننده نقاشی زیبای حضور در انتخابات ۹۸اهوازی ها، آفریننده نقاشی زیبای حضور در انتخابات ۹۸

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.