حضور پرشور مردم استان مرکزی در انتخابات و تمدید 4 ساعته زمان رای گیری / تمدید دوباره رای گیری در استان مرکزی

استاندار مرکزی با اشاره به حضور پرشور مردم این استان در شعب اخذ رای از تمدید زمان رای گیری خبر داد.

سید علی آقا زاده استاندار مرکزی در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: من همین الان از سطح شهر اراک میام و از شهرستان‌ها و روستا‌های استان هم اطلاع داریم که مردم همچنان در شب‌های اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم حضور دارند و به خاطر همین حضور ساعت رای گیری تا ساعت ۱۰ شب تمدید شده است.

حضور پرشور مردم استان مرکزی در انتخابات و تمدید ۴ ساعته زمان رای گیری

آقازاده افزود: از ساعت ۱۰ شب به بعد هم تمدید در اختیار استان‌ها قرار گرفته که با توجه به نیاز شعب و با توجه به شرایط شعب اخذ رای اگر کسانی باشند که به هر دلیلی نتوانسته باشند رای دهند تصمیم گیری می‌شود.

او اضافه کرد: قدردانی می‌کنم از همه مردم عزیز که امروز از همان ساعات اولیه رای گیری بسیار خوب وارد عرصه شدند و به شعبات اخذ رای مراجعه کردند که تا این ساعت هم ادامه دارد و با حضور خودشان این انتخابات را یکی از حماسه‌های ۹۸ قرار دادند و خدمت تلاشگران رسانه ملی هم عرض سلام، خسته نباشید و خدا قوت دارم.

استاندار مرکزی بیان کرد: در این انتخابات هم مثل انتخابات گذشته مردم با شور و اشتیاق و با نشاط حضور پیدا کردند و بار دیگر این نظام اسلامی را حمایت کردند و خدمتگزاران خودشان را شاد کردند و خستگی این چند هفته اخیر وتلاش سه ماه گذشته از تن دست اندرکاران درآمد.

او ادامه داد: از همه همکاران، هیئت‌های اجرایی، فرمانداران، ستاد انتخابات استان مرکزی، اعضای محترم هیئت نظارت هم در مرکز و شهرستان‌ها   تشکر می‌کنم که یک هماهنگی بسیار خوب و مثال زدنی داشتند که شاید در دوره‌های قبلی هم کمتر بوده است و این دوره الحمدالله شرایط هماهنگی میان دستگاه‌ها و مسئولین و هیئت‌های نظارتی و اجرایی بسیار بهتر بود.

آقا زداه تصریح کرد: به گفته دوستان در هیئت نظارت هم این را هماهنگی را مشاهده می‌کنیم و امیدواریم که تا پایان لحظه رای گیری که تا ساعاتی دیگر ادامه دارد همه هم میهنان و هم استانی‌های عزیز فرصت کنند در این وظیفه ملی و مذهبی و شرعی خودشان شرکت کنند.

او تاکید کرد: توصیه آخرم این است که از این فرصت استفاده کنندو هرچه زودتر انشالله به نزدیکترین شعبه اخذ رای مراجعه کنند و رای دادن را به لحظات و ثانیه‌های پایانی موکول نکنند.

تمدیدرای گیری در برخی شهرستان‌های استان مرکزی تا ساعت ۲۳

 در شهرستانهای اراک، ساوه ،خمین، محلات، دلیجان و زرندیه مردم همچنان در شب‌های اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم حضور دارند و به خاطر همین حضور  ساعت رای گیری تا ساعت ۱۱  شب تمدید شده است.

بر اساس قانون زمان انتخابات از ۸ صبح تا ساعت ۱۸ عصر است و به تشخیص ستاد انتخابات قابل تمدید است.

 

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.