مردم با حضور پر شور در پای صندوق های رای دشمنان را نا امید می‌کنند

امام جمعه موقت شیراز گفت: مردم امروز با حضور پر شورشان در پای صندوق‌های رای دشمنان را نا امید می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امروز همه رسانه‌های معاند و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند و در این شرایط مردم با حضور پرشور خودشان این دشمنان را ناامید می‌کنند.

او افزود: شما امروز می‌خواهید کرسی مجلس را به مدت چهار سال به یک فرد واگذار کنید و به همین دلیل باید تلاش کنید که یک فرد اصلح، دیندار، شجاع، امانتدار و انقلابی را انتخاب کنید.

رضوی اردکانی ادامه داد: مردم ما بیدار و آگاه هستند و با حضور پرشور و مشارکت حداکثری که خود یک حماسه است، می‌توانند پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم‌تر کنند.

امام جمعه موقت شیراز گفت: مجلس شورای اسلامی همان طور که از نامش پیداست جایی برای مشورت است، پس باید کسانی را انتخاب کنیم که اهل مشورت باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی افزود: مشورت در اسلام همواره سفارش شده است، مردم هم برای یک انتخاب اصلح باید از صاحبان نظر و کارشناسان مشورت بگیرند.

او بیان کرد: نماینده‌ای که منتخب مردم است باید نیمی از وقتش را پای درد دل مردم بگذراند و مجلس را تریبونی برای ارائه مشکلات مردم بداند.

امام جمعه موقت شیراز گفت: نمایندگان آینده باید جایگاه و وظایف خود را بدانند و طوری وعده ندهند که در حیطه کاری آن‌ها نباشد.

او بیان کرد: قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون دو وظیفه مهم نمایندگان مجلس است که اگر به همین دو وظیفه به خوبی عمل کنند بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

او گفت: مجلس باید از قوه قضاییه در مقابله با رانت خواری و مفاسد اقتصادی حمایت کند، چرا که مجموعه دستگاه قضا و رئیس دستگاه قضا کشور نشان داده است که عزم جزمی برای مقابله با فساد اقتصادی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی ارکانی با بیان اینکه انگلیسی‌ها و مستکبران در طول تاریخ همواره چشمع طمع به ایران داشتند، افزود: انگلیسی‌ها در زمان رضا شاه از منفعل بودن این شخص سو استفاده کردند و بسیاری از خاک ایران و اموال مردم را تصاحب کردند.

امام جمعه موقت شیراز گفت: خیانت‌هایی که در دوران پهلوی به ایران شد، در تاریخ ایران کم نظیر است و این را مردم باید بدانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار