یک فلسطینی با فشار اشغالگران مجبور به تخریب خانه خود شد

رژیم اشغالگر صهیونیستی یاسر عباسی، یک شهروند فلسطینی ساکن قدس را مجبور کرد خانه‌اش را با دستان خودش تخریب کند.

تخریب خانه فلسطینیانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آناتولی، یاسر عباسی، یک شهروند فلسطینی ساکن قدس با فشار رژیم اشغالگر صهیونیستی مجبور شد خانه‌اش را در شهرک سلوان واقع در شرق قدس اشغالی به همراه خویشاوندانش با دستان خودش تخریب کند.

فلسطینی‌ها مجبورند تخریب منازلشان را با دست‌های خود در شرق قدس قبول کنند تا از پرداخت جریمه‌های سنگین اعمال شده از سوی شهرداری رژیم اشغالگر صهیونیستی جلوگیری کنند.


بیشتر بخوانید: خالد البطش: فلسطین قابل تجزیه نیست

آلمان شهرک‌سازی صهیونیستی‌ها در قدس شرقی را غیرقانونی دانست


یک ماه پیش کارکنان شهرداری رژیم متجاوز ابلاغیه‌ای مبنی بر تخریب منزل این شهروند به بهانه اینکه غیر مجاز ساخته شده است به او تحویل دادند.

یاسر عباسی گفت: «حدود یکماه پیش ابلاغیه‌ای مبنی بر تخریب منزل به من تحویل داده شد و کارکنان شهرداری اسرائیل چندین بار مرا که آخرین مورد آن یکشنبه بود برای تخریب احضار کردند و به من مهلت داده شد تا یکشنبه آینده این کار را انجام دهم.»

این شهروند فلسطینی ساکن قدس افزود: «شما در طول زندگی خود برای ساختن یک خانه رنج‌ها و سختی‌های زیادی متحمل می‌شوید تا اینکه سرانجام از شما می‌خواهند منزل خود را با دستان خودتان خراب کنید. این مالیاتی (بهایی) است که باید به عنوان یک شهروند فلسطینی در قدس بپردازیم.»

این شهروند فلسطینی که به همراه همسر و چهار فرزندش در این خانه ساکن بود، اعلام کرد: «اشغالگران می‌خواهند ساکنان قدس را مجبور به مهاجرت کنند، اما در خواب ببینند که ما را بیرون کنند. ما در سرزمین خود می‌مانیم و سرزمین خود را ترک نخواهیم کرد.»

نهاد‌های حقوقی فلسطین، عبری و بین المللی اعلام کردند: «مسئولان اسرائیلی طی سال‌های اخیر به شکل قابل ملاحظه‌ای عملیات تخریب خانه‌ها را در شرق قدس افزایش داده اند.»

این در حالی است که براساس گزارش‌های فلسطینی، عبری و بین المللی مسئولان اسرائیلی مجوز ساخت وساز را به راحتی برای شهرک نشینان صهیونیست در سرزمین‌های قدس صادر می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار