حضور گسترده سیل‌زدگان چابهار در پای صندوق‌های رای

سیل‌زدگان مناطق مختلف و روستاهای دور و نزدیک چابهار با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه‌ای دیگر عشق و پایبندی به نظام و میهن و سربلندی ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه چابهارگفت: امروز چندین نوبت از شعب اخذ رای سطح شهرستان بازدید کرده و از نزدیک در جریان فرآیند رای گیری قرار گرفتم.

رحمدل بامری افزود: در این بازدیدها روند برگزاری، استعلام و احراز هویت، نظارت و بازرسی عوامل و تعامل بین ناظران و بازرسان بسیار خوب ارزیابی شد.

او بیان کرد: اقشار مختلف مردم از ساعت های ابتدایی صبح امروز با حضور در شعب اخذ رای در آستانه ثبت حماسه ملی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی هستند.

او به حضور و مشارکت حداکثری مردم اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان با تمام وجود تلاش می کنند با استفاده از جنگ روانی مردم را از آینده نظام ناامید کنند اما به کوری چشم همه آنها مردم با حضور پر شور خود خیال خامشان را نقش بر آب کردند.

فرماندار چابهار گفت: مردم بار دیگر با عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

او ادامه داد: بر اساس پیگیری ها و بررسی های انجام شده حضور مردم سیل زده در انتخابات قابل توجه است بطوریکه این عزیزان به شکرانه رحمت الهی و همت و همیاری هموطنان در زمان سیل، انگیزه ای مضاعف گرفته و در این صحنه مهم سرنوشت ساز شرکت کرده اند.

حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با یک نماینده در جنوب سیستان وبلوچستان در سالجاری در پی بارندگی های سیل آسا خسارت بیش از سه هزار میلیارد تومانی دید.

مشکلات و ویرانی های سیل نیز باعث نشد تا مردم از حضور در پای صندوق های رای جا بمانند و با مشارکت خوب خود بار دیگر حماسه ای بزرگ آفریدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار