پایان رای گیری در مازندران، آغاز شمارش آرا

رای گیری برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۲۳ امروز در مازندران پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسین زادگان استاندار مازندران گفت: زمان رای گیری در استان مازندران پس از دو بار تمدید شدن ساعت ۲۳ امشب پایان یافت و شمارش آرا بلافاصله آغاز شد.

او با بیان اینکه جمع بندی نهایی در اسرع وقت به اطلاع مردم استان خواهد رسید، از حضور مردم مازندران در انتخابات قدردانی کرد و افزود: مردم برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق‌های رای حضور یافتد تا منتخبین اصلحی را روانه مجلس شورای اسلامی کنند.

حسین زادگان با اشاره به مشارکت خوب مردم استان از ساعات اولیه صبح امروز، گفت: آماری که از سامانه جامع انتخابات داشتیم نشان دهنده آن است که  مردم در پای صندوق‌های رای مشارکتی خوبی داشتند.

استاندار مازندران از وضعیت امنیت مطلوب انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت: گزارش خاصی در زمینه ناامنی در شعب اخذ رای نداشتیم و تک تک نیرو‌های اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی از ساعات اولیه تا پایان جمع بندی همراهی لازم را داشتند.

او با بیان اینکه نتایج انتخابات از طریق رسانه های رسمی به اطلاع مردم خواهد رسید از داوطلبان و طرفداران آنها خواست تا اعلام رسمی نتایج خویشتن داری کنند.


انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار