هفته بیست و سوم بوندس لیگا؛

بایرن مونیخ ۳ - پادبورن ۲ / پیروزی ارزشمند باواریایی‌ها با گل دقیقه آخری لواندوفسکی

تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد در نخستین دیدار این هفته بوندس لیگا پادبورن را شکست دهد.

بایرن مونیخ ۳ - پادبورن ۲ / پیروزی ارزشمند باواریایی‌ها با گل دقیقه آخری لواندوفسکیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته بیست و سوم بوندس لیگا امشب با برگزاری یک دیدار میان تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و پادبورن آغاز شد که در پایان باواریایی‌ها توانستند با نتیجه ۳ -۲ به پیروزی برسند و به روند صدرنشینیشان در رقابت‌های بوندس لیگا ادامه دهند.  

گرنابری در دقیقه ۲۵ نخستین گل این مسابقه را برای بایرن مونیخ به ثمر رسانند، کار در ادامه برای باواریایی ها،  اما کمی مشکل‌تر شد و در دقیقه ۴۴ بازی سربنی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا ۲ تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند. این بازی در نیمه دوم هم نزدیک و جذاب دنبال شد و سرانجام لواندوفسکی گل تساوی را در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند تا بار دیگر بایرن از حریفش پیشی بگیرد.  

پادبورن که نمی‌خواست بازنده این بازی باشد با چند حمله سریع در دقیقه ۷۵ گل برابری را توسط مایکل زد، اما این بازی تا پایان با نتیجه تساوی دنبال نشد و در دقیقه ۸۸ لواندوفسکی گل برتری بایرن مونیخ را زد تا ۳ امتیاز این بازی به حساب باواریایی‌ها واریز شود و آن‌ها بتوانند به روند صدرنشینشان در بوندس لیگا ادامه دهند.  

دیگر بازی‌های این هفته بوندس لیگا امروز و فردا پیگیری می‌شود.  

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار