برخورد با محتکران و گرانفروشان ماسک در مازندران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: با هر گونه احتکار و گرانفروشی ماسک و مواد ضد عفونی کننده در مازندران برخورد می‌شود.

حسینقلی قوانلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی هشدار‌های صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص خطرات بیماری کرونا در برخی از داروخانه‌های استان شاهد کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده بودیم.

او با بیان اینکه همانطور مسئولان وزارت بهداشت گفتند استفاده از ماسک برای کسانی که واقعاً در معرض این بیماری قرار دارند توصیه شده است، افزود: در پی تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضد عفونی کننده در کشور بوجود آمده برخی از افراد دست به سوء استفاده زده اند و مبادرت به گرانفروشی و احتکار آن کردند.

قوانلو گفت: عرضه ماسک و مواد ضد عفونی کننده فقط باید از طریق داروخانه‌ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی صورت گرفته و در صورت مشاهده نگهداری ماسک و مواد ضد عفونی کننده در غیر از این مراکز با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: در مازندران ماسک و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی وجود داشته ضمن اینکه کارخانه تولید ماسک در مازندران نیز با تمام ظرفیت در حال تولید است.

او گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار