استاندار مرکزی:

مردم با حضورشان انتخابات را یکی از حماسه‌های ۹۸ قرار دادند

استاندار مرکزی با قدر دانی از مردم گفت: مردم با حضورشان انتخابات را یکی از حماسه‌های ۹۸ قرار دادند

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: قدردانی می‌کنم از همه مردم عزیز استان مرکزی  که از همان ساعات اولیه رای گیری  انتخابات مجلس یازدهم بسیار خوب وارد عرصه شدند و به شعبات اخذ رای مراجعه کردند و با حضور خودشان این انتخابات را یکی از حماسه‌های ۹۸ قرار دادند.

مردم با حضورشان انتخابات را یکی از حماسه‌های ۹۸ قرار دادند

آقازاده افزود: در این انتخابات هم مثل انتخابات گذشته مردم با شور و اشتیاق و با نشاط حضور پیدا کردند و بار دیگر این نظام اسلامی را حمایت کردند و خدمتگزاران خودشان را شاد کردند و خستگی این چند هفته اخیر وتلاش سه ماه گذشته از تن دست اندرکاران درآمد.

او اضافه کرد: در این دوره از انتخابات الحمدالله شرایط هماهنگی میان دستگاه‌ها و مسئولین و هیئت‌های نظارتی و اجرایی استان مرکزی بسیار بهتر بود و به گفته دوستان در هیئت نظارت هم هماهنگی خوب بوده است.

استاندار مرکزی با قدر دانی از همه همکاران، هیئت‌های اجرایی، فرمانداران، ستاد انتخابات استان مرکزی، اعضای محترم هیئت نظارت در مرکز و شهرستان‌ها بیان کرد: یک هماهنگی بسیار خوب و مثال زدنی داشتند که شاید در دوره‌های قبلی هم کمتر بوده است.

حضور پرشور مردم استان مرکزی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب تمدید ۴ ساعته زمان رای گیری در همه حوزه‌های رای گیری استان مرکزی و تمدید ۵ ساعته زمان رای گیری در شهرستان‌های اراک، ساوه، خمین، محلات، دلیجان و زرندیه شد و به خاطر همین حضور رای گیری تا ساعت ۱۱ شب تمدید شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.