تامین بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان زنجانی

بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل مشارکت خیران در جشن نیکوکاری تامین می‌شود.

تامین بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان زنجانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در سومین جلسه ستاد احسان و نیکوکاری با موضوع برگزاری جشن نیکوکاری با اشاره به وصیت نامه سردار شهید سبهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: مهم‌ترین کلید واژه این درسنامه سیاسی الهی، ولایتمداری، ولایت باوری و ولایت یاوری و سند معتبر، ولی شناسی در عصر کنونی است.
 
او با بیان اینکه ایجاد درآمد با ثبات و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این نهاد است، افزود: شاخص مهم ولایتمداری کارگزاران محرومیت زدایی این نهاد نهادینه کردن تفکر بسیجی و کارجهادی در حوزه کارکردی کمیته امداد به ویژه توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان تحت حمایت است.

صفری با اشاره به اینکه بسترسازی برای توسعه حضور و مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد از راهکار‌های مهم در ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت است، ادامه داد: وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام در حوزه محرومیت زدایی جاری کردن گفتمان خدمت موثر با بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقاء اثربخشی خدمات در این بخش است.

او در ادامه جشن نیکوکاری را از فرصت‌های مهم در حوزه مشارکت‌های مردمی در ایام پایانی سال برای تامین نیاز‌های خانواده‌های تحت حمایت و شیرین‌تر کردن ذائقه آن‌ها از نظام ولایی عنوان کرد و افزود: با همین رویکرد برنامه ریزی شده است بسته معیشتی ویژه شب عید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از محل مشارکت خیران در جشن نیکوکاری تامین شود.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.