در بسته حوادث ۳ اسفندماه بخوانید؛

توقف محموله ۴۰ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در آب‌های ماهشهر

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۳ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۳ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف سوخت قاچاق در آب‌های خوزستان

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی ماموران دریابانی یک محموله ۴۰ هزار لیتری سوخت (گازوییل) قاچاق روز جمعه در سواحل ماهشهر کشف و توقیف شد.

او اظهار داشت: این محموله سوخت که در یک چتری شناور جاسازی شده قبل از خروج از آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در آب‌های شمال غرب خلیج فارس توقیف شد.

سردار پاکباز با بیان اینکه در این ارتباط کسی بازداشت نشده است افزود: ماموران دریابانی با هوشیاری کامل تلاش می‌کنند از خروج غیرقانونی سوخت به عنوان سرمایه ملی جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان تصریح کرد: مقصد نهایی محموله‌های سوخت قاچاق که از سواحل استان بارگیری می‌شود بازار فراورده‌های نفتی خلیج فارس است.

او بر تداوم مبارزه فراگیر با پدیده قاچاق کالا و سوخت در مناطق ساحلی خوزستان و آب‌های سرزمینی شمال غرب خلیج فارس تاکید کرد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را حین سرقت منزل یکی از شهروندان شناسایی و بلافاصله طی عملیاتی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی اظهار داشت: متهمان در بازجویی پلیس به ۱۱ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

اتوبوس حامل کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با توجه منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه بی‌امان با پدیده شوم قاچاق با هدف حمایت از تولیدات داخلی، مأموران پلیس شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی و تشدید نظارت بر خودرو‌های عبوری، یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از بار اتوبوس توقیفی تعداد ۴۲ باطری خودرو‌های سبک و سنگین، ۴۶۱ بسته کاپوچینو، ۳۰۴ کارتن قیچی باغبانی، ۳هزار و ۵۵۲ عدد خمیر دندان، ۴ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه ماشین لباسشویی و ۴۵ آهن بر قاچاق کشف و ضبط شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق مکشوفه را بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.