تهیه و توزیع کتاب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد

معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد خوزستان از تهیه و توزیع کتاب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در واحد‌های تولیدی، مراجع قضایی، آزمایشگاه‌های همکار استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزانه خوشنام معاون استاندارد سازی و آموزش اداره کل استاندارد خوزستان گفت: با توجه به اجرای اصل۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و تصویب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ ۱۱/۷/۱۳۹۶ مجلس که با عنوان طرح تأسیس سازمان ملی استاندارد ایران به مجلس شورای اسلامی تقدیم و مطابق اصل ۱۱۲ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از سوی مجمع محترم تشخیص مصلحت نظام موافق با مصلحت نظام تشخیص داده شده است و جهت اجرا ابلاغ گردید، اداره کل استاندارد خوزستان اقدام به نشر این قانون در قالب تهیه کتاب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد نمود.

او بیان کرد: نظر به اینکه تولید و نشر کتاب یکی از ابزار‌های کلیدی برای آگاه سازی جوامع، چه از منظر تخصصی و چه از منظر عمومی است و می‌تواند اطلاعات کافی و صحیح را به اقشار مختلف جامعه ارائه دهد، این اداره کل با نشر و توزیع کتاب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گام مهمی در جهت ترویج فرهنگ استاندارد برداشته است.

خوشنام اظهار داشت: این کتاب در بین پرسنل اداره کل استاندارد خوزستان، واحد‌های تولیدی، مراجع قضایی، آزمایشگاه‌های همکار و... توزیع گردید.

براساس این گزارش؛ متن کامل این قانون در WWW.ISIRI.GOR.IR موجود است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.