بسته اخبار حوادث امروز ۳ اسفند ماه ۹۸؛

کشف ۷ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در آمل/ ۲ کشته و زخمی در تصادف جاده هراز

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۳ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث شنبه ۳ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری مبنی برفعالیت متصدی یک کارگاه تولیدات چوبی در امر قاچاق چوب، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی آغوزبن در بازدید از این واحد تولیدی ۷ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ آزادی گفت: چوب‌های قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان آمل تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

او با بیان اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

حادثه رانندگی با یک کشته و یک زخمی در جاده هراز

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده هراز شهرستان آمل، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی چلاو به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه یک خودروی پژو ۲۰۶ با ۲ سرنشین که در این مسیر در حال حرکت بوده به لغزنده بودن محور از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

سرهنگ قدمی گفت: بر اثر این حادثه راننده این خودرو در دم جان باخت و سرنشین آن دیگر آن مجروح شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه مصدوم این حادثه از سوی عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد، افزود: علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان این پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار