وزیر راه و شهرسازی:

راه آهن اصفهان - اهواز ساخته می‌شود

وزیر راه و شهرسازی از انجام تفاهم اولیه با سرمایه گذار برای احداث راه آهن اهواز- اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خوزستان به توسعه خطوط ریلی در کشور اشاره کرد و گفت: احداث راه آهن اصفهان به اهواز در دستور کار است و در این زمینه با سرمایه گذار تفاهم اولیه صورت گرفته و امیدواریم هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

او اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی پروژه‌هایی که تاثیر مستقیم و موثری بر کیفیت زندگی مردم و زندگی شهری دارد را با جدیت بیشتری دنبال می‌کند. در این زمینه امیدواریم بتوانیم اثربخشی اقدامات را بیشتر کنیم و با استفاده بهینه از منابع، اقدامات را به شکلی انجام دهیم تا حس رضایت مندی مردم را ارتقا دهد.

اسلامی با بیان اینکه به خوزستان نگاه ویژه داریم، ادامه داد: بهبود کیفی راه‌های خوزستان تاکید ما در وزارت راه و شهرسازی است، زیرا خوزستان کانون مهم ترانزیتی کشور است و باید به آن نگاه ویژه داشت.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: به منظور توسعه راه‌ها قرار است باند دوم جاده اهواز -خرمشهر اجرایی شود تا در زمینه کیفیت بخشی جاده‌ها اقدامی در خور شان مردم خوزستان انجام گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به خطوط ریلی در خوزستان اذعان داشت: خط ریلی درود – اندیمشک بعد از ۶۰ سال مورد بازسازی قرار گرفت. خوشبختانه با بازسازی ۲۰۰ کیلومتر از این مسیر، سرعت قطار‌ها به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.