احداث سرپناه امن برای خانواده‌های منازل پرخطر منبع آب اهواز

استاندار خوزستان از احداث مسکن برای ۸۱۱ خانوار مسکن تا ۲،۳ سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از مردم فهیم استان برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور وزیر راه و شهرسازی همیشه حضوری عملیاتی و اجرایی در خوزستان بوده است و همیشه شاهد برکات حضور او در استان بوده ایم.

او به وجود منازل پرخطر در منطقه منبع آب اهواز اشاره کرد و بیان داشت: ساخت ۸۱۱ واحد مسکونی برای ۸۱۱ خانواری که در پهنه خطر هستند یک کار ارزشمند است که با اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن در استان این مساله نیز محقق شد و تا ۲،۳ سال آینده شاهد سکونت این خانواده‌های در منازل امن و ایمن خواهیم بود.

شریعتی تصریح کرد: تلاش‌های بسیاری شد تا بتوانیم مشکلات این واحد‌ها را مرتفع کنیم، اما در این مساله موفق نمی‌شدیم که با دستورات وزیر راه و شهرسازی و سرمایه گذاری انجام‌گرفته شاهد انجام عملیات احداث مسکن برای جابجایی مردم از منطقه منبع آب اهواز هستیم.

استاندار خوزستان در ادامه اذعان داشت: برای این اقدام ملی زحمات زیادی کشیده شده است تا شاهد اجرای آغاز عملیات اجرایی این طرح در خوزستان باشیم و مسکن اولی‌ها بتوانند در این واحد‌هایی که قرار است ساخته شوند، ساکن شوند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان بیان کرد: در این منطقه کوه کاملا ریزشی است و منازل آن منطقه بسیار در خطر بودند. خوشبختانه اقدام بهسازی این منطقه انجام‌شده تا ظرف چند ماه آینده شاهد حل مشکل در آن منطقه باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.