سوریه: آمریکا از شکست تروریست‌ها در سوریه خشمگین است

وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد آمریکا از شکست خفت‌بار گروه‌های تروریستی و بازگشت زندگی مردم به حالت عادی در این کشور، ناخرسند و خشمگین است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای با اشاره به پیروزی‌های اخیر ارتش این کشور در جبهه شمال اعلام کرد: «آمریکا از اینکه زندگی در سوریه به حالت عادی خود بازگشته، ناخرسند است که البته این امر برای ما جای شگفتی ندارد.»

این در حالی است که وزیر حمل و نقل سوریه اعلام کرد بزرگراه اصلی که پایتخت این کشور را به حلب متصل می‌کند به طور رسمی و بدون هیچ محدودیتی برای رفت و آمد غیرنظامیان بازگشایی شده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: «آمریکا از شکست خفت‌بار گروه‌های تروریستی مسلح و ابزارهایش در منطقه ناخرسند و خشمگین است.»


بیشتر بخوانید: سوریه دروغ‌های ترکیه را برملا کرد

ادعای وزارت دفاع ترکیه: ۲۱ موضع نیرو‌های سوری را منهدم کردیم


وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: «ناخرسندی آمریکا، انگیزه‌ای برای مردم سوریه خواهد بود تا به تعقیب تروریست‌ها تا پاکسازی آخرین وجب از خاک سوریه ادامه دهند.»

در همین حال رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که نشستی چندجانبه با حضور روسای‌جمهور روسیه، فرانسه و آلمان درباره درگیری‌ها در ادلب، ۵ مارس در استانبول برگزار خواهد شد.

عملیات ارتش سوریه و گروه‌های مقاومت برای پاکسازی استان ادلب، آخرین مقر تروریست‌ها در این کشور، از چندی پیش آغاز شده است. همزمان با پیشروی گسترده ارتش سوریه، ترکیه نیرو‌های بیشتری به ادلب اعزام کرده و ضمن تهدید ارتش سوریه، خواستار توقف فوری عملیات نیرو‌های سوری در ادلب شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار