بسته اخبار حوادث قزوین امروز چهارم اسفند ۹۸؛

پلمب کارگاه تولیدی غیر بهداشتی /۲ کشته در واژگونی خودرو/کشف دارو و تجهیزات دامپزشکی قاچاق/ عامل قاچاق سوخت قاچاق در دام قانون

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارم اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مجید حسنوند فرمانده انتظامی آبیک گفت: از یک کارگاه غیر مجاز تولید شیره انگور در یکی از روستای‌های این شهرستان هزارو ۵۶۰ لیتر شیره انگور کشف و کارگاه پلمب شد.

سرهنگ حسنوند افزود: محصول کشف شده به علت غیر بهداشتی بودن معدوم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

واژگونی پژو، ۲ کشته در قزوین برجای گذاشت

سرهنگ احمد اشرفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: یک دستگاه سواری پژو در محور یونس آباد واژگون شد و راننده و سرنشین آن جان باختند.

سرهنگ اشرفی با بیان اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است، تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئن، مجاز و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

کشف دارو و تجهیزات دامپزشکی خارج از شبکه توزیع درقزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی کسب خبری درباره حمل مقادیر زیادی دارو دامی و تجهیزات دامپزشکی خارج از شبکه توزیع، خودرو مورد نظر در یکی از خیابان‌های شهر قزوین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

سرهنگ خدایی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۱ هزار و ۹۰۱ قلم دارو دامی و تجهیزات دامپزشکی خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، ارزش کالای کشف شده را ۸۸۰ میلیون ریال برآورد کرد.

کشف ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق درآبیک

سرهنگ مجید حسنوند فرمانده انتظامی آبیک گفت: ماموران اداره آگاهی این شهرستان، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ حسنوند افزود: در بررسی مدارک مشخص شد، راننده فاقد مجوز حمل سوخت است و در بازرسی از آن ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

توقیف خودروی حامل لباس قاچاق درقزوین

سرهنگ آرش مرادی رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی استان در آزاد راه زنجان -قزوین به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مرادی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۲ هزار و ۳۴۰ ثوب انواع لباس که فاقد هر گونه مجوز گمرکی بود کشف کردند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه کارشناسان امر ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار