طرز تهیه ویفر خانگی ترد و خوشمزه

در گزارش زیر طرز تهیه ویفر خانگی خوشمزه را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ویفر‌هایی که می‌خواهیم به شما آموزش بدهیم بسیار راحت درست می‌شوند و بچه‌ها حتما عاشق طعم و مزه آن‌ها می‌شوند. ویفر‌های آماده معمولا به کام می‌چسبند، ولی این ویفر‌ها بسیار ترد و خوشمزه هستند و به کام هم نمی‌چسبند.

مواد لازم برای تهیه ویفر خانگی

۱/۵ لیوان آرد سفید
۱/۵ لیوان پودر قند الک شده
۱/۵ لیوان روغن مایع یا کره ذوب شده
۱۵ عدد نان ویفر یا نان میکادو
۲ قطره اسانس

طرز تهیه ویفر خانگی ترد و خوشمزه////دپو عید

طرز تهیه ویفر خانگی

ابتدا ۱/۵ لیوان آرد گندم‌تان را تفت بدهید تا بوی خامی آن برطرف شود. سپس ۱/۵ لیوان پودر شکر را الک کنید و به آردتان اضافه کنید. حالا ۱/۵ لیوان روغن مایع را اضافه کنید. می‌توانید از کره یا روغن جامد ذوب شده هم استفاده کنید.

اگر می‌خواهید ویفرتان طعم خاصی داشته باشد؛ مثلا با طعم میوه‌ها باشد یا طعم ادویه خاصی مثل هل را داشته باشد دو قطره یا نصف قاشق چایخوری از آن را به موادتان اضافه کنید.

حالا یک ورقه نان میکادو را روی سک سطح بگذارید و روی آن موادتان را بریزید. مواد را روی نان میکادو صاف کنید. روی موادتان نان میکادو بگذارید. ۴ لایه این کار را تکرار کنید.

یادتان باشد که لایه آخر حتما باید نان باشد. چند دقیقه فرصت دهید که نان میکادو با گرمای مواد نرم شود. در آخر نان میکادو را با چاقوی تیز به شکل دلخواه برش بدهید.

اگر می‌خواهید ویفر کاکائویی درست کنید، ۳ قاشق غذاخوری از آردتان را کم کنید و به جای آن ۳ قاشق غذاخوری پودر کاکائو اضافه کنید.

منبع: دنیاک

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.