مرکز نیکوکاری قمر بنی‌هاشم ترک آباد اردکان افتتاح شد

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: مرکز نیکوکاری محله روستای ترک آباد شهرستان اردکان بانام قمر بنی‌هاشم (ع) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،   محمدرضا خلیلی رئیس کمیته امداد اردکان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در حال فعالیت و گسترش است، گفت: مرکز نیکوکاری محله روستای ترک آباد شهرستان اردکان بانام قمر بنی‌هاشم (ع) افتتاح شد.

او افزود: با افتتاح این مرکز نیکوکاری، تعداد مراکز نیکوکاری محله در شهرستان اردکان به چهار مرکز افزایش پیدا کرد و به زودی دو مرکز دیگر نیز در بخش خرانق و اصناف اردکان فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

خلیلی ادامه داد: واگذاری امور به مردم، شناسایی نیازمندان واقعی محله، شناسایی و جذب خیران محله، افزایش اعتماد عمومی و دسترسی خیران به گزارش ارائه خدمت، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان، احیای فرهنگ انفاق، نیکوکاری و نوع‌دوستی و مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی از مهم‌ترین کارکرد‌های مراکز نیکوکاری محله است.

او گفت: در سال جاری مراکز نیکوکاری اردکان با کمک و همیاری خیرین محلات مبلغ ۷۱۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع کردند.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان در پایان از خیرین و مردم نیکوکار اردکان خواست همچون گذشته در آستانه عید نوروز شادی را با کودکان یتیم و افراد نیازمند تقسیم کنند و در تأمین مایحتاج شب عید ازجمله پوشاک و بسته‌های معیشتی با هر توان مالی سهیم باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار