دیدار منتخبان مردم قزوین با نماینده ولی فقیه در استان

منتخبان حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک با نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدارمنتخبان حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک گفت: مطالبات مردم و رهبری همواره در یک راستا قرار دارد و همانطور که مردم بهبود شرایط اقتصادی را مطالبه می‌کنند، رهبری هم تقویت اقتصاد مقاومتی را از مسئولان می‌خواهند و باید با جدیت بیشتری این حوزه مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: صداقت، عدالت، ایمان، انسانیت، حریت داشتن و وام‌دار کسی نبودن مهمترین سرمایه‌ی مسئولان برای خدمت به مردم محسوب می‌شود.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: غیر از خدا کسی در عالم نمی‌تواند اثرگذار باشد و اگر مسئولان می‌خواهند اثرگذار باشند باید با قرآن انس پیدا کنند و از آن اثرپذیری داشته باشند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مردان و بندگان خوب خدا کسانی هستند که بازی‌های سیاسی فریبشان نمی‌دهد و در هر پست و مسئولیتی که قرار می‌گیرند، خدا را فراموش نمی‌کنند و همواره بر اساس دستورات دینی و الهی کار‌های خود را پیش می‌برند.

او گفت: ایمان، تقوا، شجاعت، حریت و بصیرت خواست رهبری از نمایندگان است و این شاخصه‌ها باید در اولویت نمایندگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: باید کرامت کاندیدا‌های دیگر و کسانی که برای سایر کاندیدا‌ها دوندگی کردند، حفظ شود و لازم است منتخبان با نامزد‌های انتخابات دیدار کنند و به آن عزیزان نیز خداقوت بگویند چرا که همه با هم شور انتخاباتی را ایجاد کردند و در نهایت حماسه ملی دیگری خلق شد.

فاطمه محمدبیگی منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که راه انقلاب همواره با استواری ادامه دارد و خداوند را شاکر هستیم که گفتمان انقلاب، محرومیت‌زدایی، فسادستیزی و وحدت مورد اعتماد مردم قرار گرفت.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز با بیان اینکه با طرح و برنامه برای پیگیری دغدغه‌های مردم به میدان خدمت وارد شده‌ایم، تصریح کرد: ما از مردم آمده و با مردم حرکت کرده‌ایم و ان‌شاءالله با طرح‌ها و برنامه‌هایی که داریم با جدیت دغدغه‌های مردم را دنبال خواهیم کرد تا امید و رضایت‌مندی را در جامعه ارتقا دهیم.

لطف‌اله سیاهکلی منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار گفت: باید امید را در مردم تقویت کنیم، زیرا آن چه باعث بقای نظام و جامعه می‌شود، امید است و نباید کار‌هایی انجام داد که امید مردم به یأس تبدیل شود.

او با بیان اینکه تفکر شهید رجایی و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌تواند در جامعه راهگشا باشد، تصریح کرد: باید به اصول اول انقلاب که همان ساده‌زیستی، تلاش بی وقفه و دوری از اشرافی گری است، بازگردیم و جامعه امروز نیازمند این معنا است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار