کرونا آزمون های رانندگی قم را به تعویق انداخت

سرپرست پلیس راهور قم گفت:به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون های آیین‌نامه و شهری راهنمایی و رانندگی قم این هفته لغو شد.

کرونا آزمون های رانندگی قم را به تعویق انداختبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ  قیصری،سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم اظهار کرد:با توجه به بررسی‌های انجام‌شده به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون آیین‌نامه رانندگی و آزمون شهری تا پایان این هفته اخذ نخواهد شد .

او افزود:این تصمیم به‌منظور حفظ سلامت متقاضیان دریافت گواهی‌نامه بوده و در خصوص اخذ آزمون در هفته آینده متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قیصری در ادامه سخنان خود همچنین خواست، همشهریان برای مراجعات به پلیس راهنمایی و رانندگی از همراه داشتن وسایل اضافی همچون تلفن همراه، کیف‌های دستی و ... به جهت پیشگیری از انتشار این ویروس خودداری کنند.

در پی فوت چهار بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا روز دوشنبه هفته جاری تعطیل‌شده است.

هم‌زمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پزشکی ازجمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.