باند زورگیران غرب تهران منهدم شدند

رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر از دستگیری یکی از اعضای باند ۲ نفره زورگیران غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "ابراهیم قاضی پور"رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر اظهار داشت: در پی دریافت تعدادی شکایت مبنی بر زورگیری و سرقت موبایل توسط دو جوان موتورسوار در نزدیکی پارک ستارخان تحقیقات ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر قرار گرفت.
کلانتر محله نصر گفت: در پایش‌های اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکیان، مشخص شد که متهمان سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت قرمز رنگ و پرسه زنی در خیابان‌های خلوت با تهدید سلا ح سرد، تلفن همراه مال باختگان را زورگیری و به سرعت از محل متواری می‌شوند.
وی با بیان اینکه تعدادی از مال باختگان موفق شده بودند چهره سارقان را به خاطر بسپارند، افزود: مشخصات سارقان در اختیار تیم‌های گشت کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهمان قرار گرفت.
رئیس کلانتری ۱۳۷ نصر ادامه داد: روز گذشته مامور گشت موتور سوار کلانتری در محدوده خیابان نصر هر دو سارق را سوار بر موتورسیکلت قرمز رنگ مشاهده کردند و عملیات مهار و دستگیری سارقان آغاز شد.
قاضی پور تصریح کرد: تعقیب و گریز متهمان تا عوارضی قدیم تهران – کرج ادامه داشت تا اینکه مامور پلیس برای جلوگیری از متورای شدن متهمان چند تیرهوایی شلیک و ماموران موفق شدند ترک نشین موتورسیکلت را دستگیر، ولی راکب موتورسیکلت از محل متواری شد.
این مقام پلیسی با اشاره به این که تا کنون تعداد ۴ تن از مال باختگان سارق را شناسایی کرده اند، اضافه کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری موتورسوار و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار