مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

اخذ سند مالکیت اراضی موقوفه امامزاده علی‌اکبر (ع) آرادان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی گفت: سند مالکیت بیش از ۱۸۵ هکتار از اراضی موقوفه امامزاده علی‌اکبر (ع) آرادان اخذ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با پیگیری‌های همکاران اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گرمسار و آرادان، سند مالکیت بیش از ۱۸۵ هکتار از اراضی موقوفه امامزاده علی‌اکبر (ع) آرادان اخذ شد.

او افراد: ارزش ریالی این اراضی بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که به‌منظور تثبیت مالکیت و جلوگیری از تضییع حقوق موقوفه از چندی پیش پیگیری اخذ سند مالکیت این موقوفات در دستور کار همکاران ثبتی در اداره گرمسار و آرادان قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: این زمین‌ها با کاربری مزروعی و مسکونی بوده و بر اساس قوانین و ضوابط اوقافی به اجاره داده شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی تصریح کرد: درآمد حاصل از این موقوفات نیز بر اساس نیات واقفان خیراندیش صرف اطعام فقرا در شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان، حقوق خادم امامزاده علی‌اکبر (ع) و تعمیر و بازسازی بقعه می‌شود.

او تثبیت مالکیت موقوفات و اخذ سند مالکیت موقوفات را یکی از اولویت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان دانست و عنوان کرد: تثبیت مالکیت موقوفات برنامه ویژه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان است و به‌صورت ویژه این مهم توسط همکاران ثبتی ما در سطح استان در حال پیگیری است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.