سوءاستفاده ضد انقلاب از فاصله آیت‌الله خامنه‌ای با طلاب در جلسه درس امروز

دشمن که قصد داشت با انتشار تصویر درس امروز رهبر انقلاب، چینش طلاب را در کلاس به ویروس کرونا ارتباط دهد، با انتشار تصاویر متعدد از جلسات گذشته، نقشه‌اش برملا شد.

رهبر انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور مردم در این جشن ملی باعث شد تا بار دیگر دشمنان و معاندان داخلی و خارجی ایران عزیز دچار یأس و ناامیدی شده و بیش از پیش به اقتدار و عزت کشورمان پی ببرند. دشمن که سعی داشت تا قبل از برگزاری انتخابات با شایعه‌سازی و ایجاد جنگ روانی، موضوع ویروس کرونا را وسط بکشد و به نحوی مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کند، حالا پس از دیدن این حماسه عظیم، دست از تلاش‌های خبیثانه خود برنداشته و دنبال بهانه تازه است.

 در حالیکه رسانه‌های ضدانقلاب با استناد به تصاویر امروز رهبر انقلاب در جلسه درس خارج فقه، فاصله‌ بین آیت‌الله خامنه‌ای و طلاب درس را به دلیل شیوع کرونا غیرعادی و ناشی از ترس خواندند، بررسی تصاویر دوره‌های مختلف این جلسه نشان می‌دهد که سبک چینش این رویداد همواره به همین شکل است.

در ادامه تصاویری از جلسات متعدد خارج از فقه رهبر انقلاب را به همراه تاریخ برگزاری آن مشاهده می‌کنید.

رهبر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
ازرسانه های ضدانقلاب نباید انتظارتعریف وتمجید ازانقلاب ویاران انقلاب وایران ومردم ایران وکارهای انجام شده بعدازانقلاب را داشت بلکه بایدتفرقه واختلاف افکنی وناامیدی وضعفهارابزرگ جلوه دادن وخدمات وکارهای انجام شده بعدازانقلاب راناچیز وبی اهمیت شمردن وازکاه کوه ساختن ودروغ وبی صداقتی راازآنهاانتظارداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
امنیت آقا مهمه خب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
وا فاصله ها که یکیه خل و چلا چی میگن مشکل دید دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
كلا ملت بايد با فاصله دو متري با هم حرف بزنن تا از هم نگيرن