نشست انتخاباتی صهیونیست‌ها درپی حملات مقاومت لغو شد

حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی درپی حملات موشکی امشب مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی یک نشست انتخاباتی را به دلایل امنیتی لغو کرده است.

بنی گانتز رهبر حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ائتلاف انتخاباتی حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی به رهبری بنی گانتز اعلام کرد درپی حملات موشکی مقاومت فلسطین از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیستی یک نشست انتخاباتی را که قرار بود در شهر «عسقلان» برگزار کند به دلایل امنیتی لغو کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی گفت که آژیر‌های هشدار حمله هوایی در اشکلون و کوسفیوم به صدا درآمدند.

این در حالی است که ساعتی پیش از آن  و در شامگاه یکشنبه، ۲۰ راکت از طرف گروه‌های مقاومت فلسطین به سمت شهرک نشین‌های عسقلان و مناطق مجاور غزه در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.


بیشتر بخوانید: حماس به صهیونیست‌ها هشدار داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: دستی که روی مردم ما بلند شود، قطع می‌کنیم


درپی اوضاع ملتهب در رژیم صهیونیستی و وحشت شهرک‌نشینان از حملات راکتی حماس، بنیامین نتانیاهو جلسه فوری‌ای را با حضور وزیر دفاع، رئیس ستاد ارتش، رئیس سرویس امنیتی شین بت، رئیس شورای امنیت ملی و سایر مقامات دفاعی در تل آویو ترتیب داده است.

درپی حملات متعدد راکتی گروه‌های مقاومت فلسطینی، شهردار اشکلون دستور افتتاح پناهگاه‌های عمومی را صادر کرده و تمامی فعالیت‌های عمومی در جامعه را لغو کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار