دستگاه‌های اجرایی بروجرد برای مقابله با سیل آماده باش کامل هستند

معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد گفت: تمامی ادارات، نیرو‌های امدادی و اورژانس شهرستان برای مقابله با بارش‌های سیل آسای ۲ روز آینده در آماده باش کامل به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، عبدالرحیم رحیمی معاون استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد اظهارداشت: با توجه به اینکه در ۲ روز آینده طبق اعلام هواشناسی بارش‌های سیل آسا در پیش داریم باید تمهیدات لازم برای مقابله با این بحران توسط مدیران ادارات اندیشیده شود.

اوگفت: امکانات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در شهر و روستا توسط شهرداری و راهداری مهیا شود.

فرماندار بروجرد گفت: بخشداران بخش‌های اشترینان و مرکزی باید اهالی روستا‌ها و مناطق حاشیه را از وقوع احتمالی سیل آگاه کنند و نسبت به باز بودن کانال‌های آبرسانی و پل‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

رحیمی با بیان اینکه شهرداری بروجرد موظف است شن و ماسه مورد نیاز برای مهار آب و جلوگیری از ورود آن به خانه‌ها و اماکن عمومی را تهیه نماید افزود: همچنین با توجه به کمبود بیل مکانیکی ستاد مدیریت بحران از ظرفیت بخش خصوصی در این راستا استفاده کند.

او بیان کرد: روستا‌های در معرض خطر در بخش مرکزی شناسایی و اقدامات لازم با همکاری هلال احمر و دیگر ارگان‌ها جهت اسکان اضطراری انجام شود.

رحیمی افزود: ۱۵ مکان در سطح شهر بروجرد که دارای سیستم گرمایشی مناسب می‌باشد برای اسکان اضطراری در مواقع بحران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.