حمله جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه و سوریه

منابع صهیونیستی از حمله همزمان جنگنده‌های این رژیم به مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه و حومه شهر دمشق خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، منابع صهیونیستی از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نقاطی از نوار غزه در پی حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی، خبر دادند.

منابع پزشکی در نوار غزه اعلام کردند در این حمله دست کم ۴ نفر در «حی التفاح» در شرق غزه مجروح شدند.

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه و سوریه

همزمان گزارش می‌شود که پدافند هوایی سوریه به موشکهای شلیک‌شده از جولان اشغالی به آسمان دمشق مقابله کرده است.

 جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد دو تن از نیرو‌های این جنبش در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق به شهادت رسیدند.

حمله جنگنده‌های صهیونیستی ساعتی پس از آن انجام شد که گروه‌های مقاومت فلسطین نقاط مختلف اراضی اشغالی را با شلیک ۲۰ راکت هدف قرار دادندشلیک شده بود. بنا بر گزارش رسانه‌های اسرائیلی در این حملات راکتی شماری از صهیونیست‌ها مجروح شدند.

بیشتر بخوانیدحماس به صهیونیست‌ها هشدار داد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: دستی که روی مردم ما بلند شود، قطع می‌کنیم

حمله راکتی مبارزان فلسطینی در پاسخ به حمله و جنایت اخیر ارتش رژیم صهیونیستی انجام شد. نظامیان صهیونیستی صبح یکشنبه پس از شهادت «محمد الناعم»، در رفتاری وحشیانه با بیل مکانیکی به پیکر این شهید بی‌حرمتی کردند.

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه و سوریه

درپی اوضاع ملتهب در رژیم صهیونیستی و وحشت شهرک‌نشینان از حملات راکتی حماس، بنیامین نتانیاهو جلسه فوری‌ای را با حضور وزیر دفاع، رئیس ستاد ارتش، رئیس سرویس امنیتی شین بت، رئیس شورای امنیت ملی و سایر مقامات دفاعی در تل آویو ترتیب داده است.

 حملات متعدد راکتی گروه‌های مقاومت فلسطینی، شهردار اشکلون دستور افتتاح پناهگاه‌های عمومی را صادر کرده و تمامی فعالیت‌های عمومی در جامعه را لغو کرده است.

حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی نیز درپی حملات موشکی شب گذشته (یکشنبه شب) مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی یک نشست انتخاباتی را به دلایل امنیتی لغو کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار