نوروز امسال با سریع‌ترین قطار ایران به مشهد سفر کنید!

مسیر ریلی تهران مشهد یکی از شلوغ‌ترین خطوط راه آهن ایران است و مسافرین زیادی هستند که تقریبا در تمامی ایام سال و از تمامی شهر‌های کشور چه به وسیله هواپیما و چه با خرید بلیط قطار خواهان سفر به این شهر مقدس هستند.

به گزارش نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مسیر ریلی تهران مشهد یکی از شلوغ ترین خطوط راه آهن ایران است و مسافرین زیادی هستند که تقریبا در تمامی ایام سال و از تمامی شهرهای کشور چه به وسیله هواپیما و چه با خرید بلیط قطار خواهان سفر به این شهر مقدس هستند. در این مسیر، قطارهای مختلفی هستند که فعالیت می کنند. از قطارهای معمولی گرفته تا قطارهای مجللی که همچون کاخ متحرک هستند و یا حتی قطار سریع السیر تهران مشهد، همگی از مبدا شهرهای مختلف به سمت مشهد حرکت می کنند. امروزمی خواهیم در این مقاله، قطار پردیس که تنها قطار سریع السیر این مسیر است را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

قطار سریع السیر پردیس اتوبوسی

قطاری تندرو و مدرن که با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت، مسیر ریلی تهران به مشهد را می پیماید. این جمله شاید یکی از کامل ترین و البته خلاصه ترین تعابیری باشد که می توان درباره قطار پردیس ارائه داد. ممکن است که در زمان خرید بلیط قطار با عبارت هایی همچون قطار سالنی و یا قطار اتوبوسی روبرو شده باشید. اغلب تصور ما از قطار این است که قرار است با وسیله ای سفر کنیم که کوپه های مجزا دارد. البته این تصور برای مسافرانی که تا به حال با قطار پردیس سفر کرده اند، فرق می کند.

قطار پردیس، بر خلاف قطارهای معمولی در هر واگنش یک سالن طولانی با صندلی هایی شبیه به هواپیما قرار گرفته است. این قطار برای همه مسافران محبوب است و فرقی ندارد که قصد سفر با تور مشهد را داشته باشید و یا بخواهید که بلیط قطار مشهد را خریده و خودتان سفرتان را شخصا مدیریت کنید. البته، این قطار برای دانشجویان و کسانی که برای مقاصد کاری به مشهد سفر می کنند نیز وسیله ای خوب و کاربردی است. زیرا هم مسافران را در کمترین زمان ممکن به مقصدشان می رساند و هم راحت است.

نوروز امسال با سریع ترین قطار ایران به مشهد سفر کنید!

قطار پردیس سالنی، از دسته قطارهای خودکششی است و از آن جایی که برای حرکت نیازی به لوکومتیو ندارد، سرعت زیادی دارد. در قطار سالنی پردیس، تمامی محیط واگن عایق بندی شده است و به هیچ عنوان امکان ورود گردوغبار و یا برودت و گرمای هوا به داخل آن وجود ندارد. همچنین درجه دمای سالن کاملا به صورت خودکار تنظیم می گردد.

صندلی های این قطار شبیه به صندلی های هواپیما و یا اتوبوس های بسیار راحت است و کاملا موجبات راحتی مسافران را فراهم خواهند آورد و به این صورت مسافران در طول سفرشان احساس خستگی نخواهند کرد.

یکی از بهترین مزیت هایی که قطارهای سالنی پردیس دارند این است که فاصله ۹۲۶ کیلومتری راه آهن تهران تا مشهد را در بر خلاف دیگر قطارها که معمولا در بهترین حالت بین 11 تا 12 ساعت می پیماید، تنها در 8 ساعت از تهران به مشهد و یا بالعکس از مشهد به تهران می پیماید؛ از این رو در وقت مسافران تا حد زیادی صرفه جویی می نماید. البته در این جا لازم به ذکر است که بگوییم این قطار تنها بین خطوط ریلی تهران و مشهد فعالیت نمی کند و دیگر خطوط ریلی کشور همچون زنجان تهران و بالعکس و مسیر تهران یزد و بالعکس را نیز پشتیبانی می نماید.

همچنین هزینه بلیط قطار پردیس از بسیاری از دیگر قطارها ارزان تر است. می توانید برای این کار حتی همین الان با مراجعه به صفحه آنلاین فروش بلیط قطار یکی از شرکت های معتبر خدمات گردشگری و مسافرتی ایران مراجعه کنید و با وارد کردن زمان سفر و مقصدتان، خودتان قیمت ها را مقایسه کنید!

نوروز امسال با سریع ترین قطار ایران به مشهد سفر کنید!

امکانات قطار پردیس

با خرید بلیط قطار سالنی پردیس، می توانید از خدمات خوبی برخوردار شوید و به راحتی سفر خوبی داشته باشید. تمامی پرسنل این قطار، با تجربه و آموزش دیده هستند و در هر زمان که مسافران نیاز به خدمات داشته باشند، در کنار آن ها قرار می گیرند.

برای رفاه حال مسافرین، در هر کدام از سالن های این قطار یک مانیتور تعبیه شده است و اگر مسافری نیاز به هدفون داشته باشد، حتما در اختیار او خواهند گذاشت. برخی از دیگر خدماتی که قطار پردیس در اختیار مسافرین قرار می گیرد عبارتند از:

  • فروش تنقلات در طول سفر
  • جعبه کمک های اولیه برای مسافران
  • پذیرایی میان وعده
  • یک بطری نیم لیتری آب معدنی به ازای هر مسافر
  • امکان دسترسی آسان با ویلچر برای مسافرانی که محدودیت های جسمانی دارند
  • سیستم تهویه هوای مطبوع
  • فروش غذا در وعده های اصلی

سفر به مشهد با خرید بلیط قطار مخصوصا اگر که قطار پردیس باشد، یکی از بهترین راه ها برای سفر به مشهد است. مخصوصا اگر که بعد از یک سفر جانانه با قطار از قبل رزرو هتل مشهد خود را از طریق یکی از بهترین شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری انجام دهید؛ سفری فوق العاده را برای خود و همراهانتان به وجود آورده اید.

در این مقاله، تندروترین قطار ایران را که مخصوصا از آن در مسیر تهران مشهد استقبال ویژه ای شده است را برایتان کاملا مورد بحث و بررسی قرار دادیم. اگر مسافر مشهد هستید و می خواهید با خرید بلیط قطار این سفر را انجام دهید و در عین حال هم می خواهید زود به مقصدتان برسید، پیشنهاد ما خرید بلیط قطار سریع السیر پردیس است. در انتها سفر بسیار خوبی را برای شما آرزو می کنیم.

منبع: eligasht.com


اطلاعات تماس الی گشت:
ایمیل: info@eligasht.com
آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
كرونا رفت مشهد
آخرین اخبار