ورزشکاران یزدی شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰را بدست آوردند/ افتخار افرینی بانوی کماندار بافقی

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بانوی افتخار آفرین بافقی با کسب مدال‌های رنگین در میادین بین المللی، شانس حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در مراسم تجلیل از ورزشکاران برتر یزدی از راهیابی ۵ورزشکار این استان به المپیک ۲۰۲۰خبر داد و گفت: مبینا فلاح بانوی افتخار آفرین بافقی توانسته با کسب مدال‌های رنگارنگ در عرصه‌های بین المللی، کشوری و استانی، به همراه ۴ورزشکار یزدی دیگر در رشته تیراندازی با کمان، شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰را بدست آورد. 

او افزود: استان یزد پس از پاراالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی که یک نماینده در این مسابقات حضور داشت، دیگر هیچ نماینده‌ای در رقابت‌های مهم المپیک و پارالمپیک نداشت.

شریعتی تصریح کرد: حالا پس از ۲۰سال، محمد فتوحی در رشته شمشیربازی، رضا شبانی و مبینا فلاح در رشته تیراندازی با کمان شانس حضور در المپیک و علی اکبر ابراهیمی در رشته بسکتبال با ویلچر و مریم یاورپور در رشته تیراندازی با کمان شانس حضور در پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزدگفت: المپیک تابستانی ۲۰۲۰ به نام رسمی بازی‌های المپیاد سی و دوم شناخته می‌شود، مراسمی ورزشی است که از تاریخ ۲۴ جولای (۳ مرداد ۱۳۹۹) تا ۹ آگوست سال ۲۰۲۰ (۱۹ مرداد ۱۳۹۹) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

پیش از این، مبینا فلاح کماندار بافقی از باشگاه سنگ آهن بافق و با مربی گری سید احمد پارسا، پس از ۷مرحله برگزاری مسابقات رنکینگ کشوری نفر نخست رنکینگ ایران شد و همچنین در مسابقات فینال فینالیست‌ها که به میزبانی فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد توانست در جمع سه کماندار برتر سال ۹۸قرار بگیرد.

فلاح در سال ۹۷ نیز در جایگاه دومی ایستاد و برای دومین بار کماندار برتر معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار