مردم نگران کرونا نباشند/استفاده از ماسک در حالت عادی ضروری نیست

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: مردم زنجان طی چند روز گذشته بیش از ۲۰۰ هزار ماسک از داروخانه‌های استان خریداری کردند.

مردم نگران کرونا نباشند/استفاده از ماسک در حالت عادی ضروری نیستتاج کی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفتگو خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با بیان اینکه هیچ مورد مشکوک به کرونای جدید در زنجان نداریم، گفت:مردم به شایعات توجه نکرده و بهداشت فردی را جدی بگیرند.

او درباره بازار ماسک و مواد ضدعفونی کننده در روز‌های اخیر  افزود: این مواد در حالت عادی فروش بسیار محدودی در بازار دارند و به طور خاص برای مراکز بهداشتی و درمانی تولید می‌شوند؛ اما وقتی تب شیوع کرونا در کشور قدرت گرفت ناگهان تقاضا برای این محصولات افزایش یافت و درخواست کاذب  تعادل بازار را برهم ریخت.

تاج کی با بیان اینکه در چند روز گذشته شهروندان  بیش از ۲۰۰ هزار ماسک از داروخانه‌های استان  خریداری کردند گفت:تامین انواع ماسک برای بیماران و کادر پزشکی وبیمارستانی اولویت دانشگاه علوم پزشکی است.
 
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گفت:دانشگاه علوم پزشکی زنجان تمهیدات لازم برای تامین اقلام بهداشتی داروخانه‌ها اندیشیده است.

او ادامه داد: مردم به شایعات توجه نکرده و اخبار صحیح در خصوص این بیماری را فقط از طریق رسانه‌های ملی و رسمی پیگیری کنند.

گفتنی است؛ بیمارستان ولیعصر زنجان، بیمارستان امید ابهر برای این بیماری در استان پیش بینی شده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.