مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

بازارچه دایمی صنایع دستی در اردبیل راه اندازی می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از راه اندازی بازارچه دایمی صنایع دستی در محور گردشگری اردبیل سرعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه گذاری، تصریح کرد: عملیات احداث این بازارچه در صورت اختصاص زمین مناسب و در محور اردبیل-سرعین از سال آینده آغاز می‌شود.

او اظهار کرد: طی یک سال گذشته بازتعریف محور‌های جدید گردشگری مورد توجه قرار گرفته تا بتوان به واسطه تاسیسات و امکانات ایجاد شده ماندگاری مسافران را افزایش داد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان داشت: با توجه به اقدامات انجام یافته در حوزه صنایع دستی در دو سال گذشته و به ویژه حمایت از افزایش تولید، لزوم احداث بازارچه‌های دایمی در محور‌های گردشگری ضروری است.

فلاحی تصریح کرد: ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی یکی از اولویت‌های مهم برای اداره کل میراث فرهنگی در سال جاری بود که بیش از ۵۰۰ فرصت شغلی طی ۹ ماهه سال جاری ایجاد شده است.

به گفته او در ادامه حمایت از فروشگاه‌های صنایع دستی و بازارچه‌های موقت و دائمی مورد تاکید است و به همین منظور لازم است فرمانداران و شهرداران حمایت ویژه در راه اندازی بازارچه‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.