توزیع ۶۳ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از توزیع ۶۳ هزار و ۱۳۰ حلقه لاستیک در بین رانندگان کامیون در استان اردبیل خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: برای رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها در جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری بصورت نرم افزاری و تحت وب انجام می‌شود و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌گردد افزود: رانندگان پرتلاش استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد:۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل ونقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

رحمتی جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۴۲۵ هزار تن کالا در ۱۱ ماه گذشته در استان را بیان کرد و گفت: وضعیت حمل و نقل بار و کالا با تلاش فعالان عرصه حمل و نقل کاملا عادی و روان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.