افزایش ۸۹ درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه‌های اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بازدید گردشگران خارجی از موزه‌های استان اردبیل ۸۹ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: بازدید گردشگران خارجی از موزه‌های این استان طی یازده ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۹۷ درصد افزایش یافت.

او افزود: در ۱۱ ماه امسال ۱۲ هزار و ۵۲۴ گردشگر خارجی از موزه‌های استان بازدید داشتند و این در حالی است که میزان بازدید در مدت مشابه سال گذشته ۶ هزار و ۶۰۳ نفر است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: بازدید گردشگران داخلی نیز از موزه‌ها افزایش یافته و از ۲۸۳ هزار و ۱۵۵ نفر در سال گذشته به ۳۹۰ هزار و ۶۰۴ نفر در سال جاری افزایش یافته است.

فلاحی با تاکید به اینکه افزایش بازدید گردشگران داخلی ۳۷.۹ درصد است، بیان داشت: در یازده ماه سال جاری ۴۰۲ هزار و ۹۶۲ نفر از موزه‌ها بازدید داشتند.

او تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته میزان بازدید از موزه‌ها ۲۸۹ هزار و ۷۴۷ نفر است.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل مجموع بازدید گردشگران داخلی و خارجی از موزه‌ها طی یازده ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۹.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.