برخورد قاطع با گران‌فروشی و امتناع از عرضه تجهیزات پزشکی در زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی بر داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی گفت:با گران‌فروشی و امتناع از عرضه تجهیزات پزشکی برخورد قاطع می شود.

پلمپ یک واحد تولیدی ماسک به دلیل گرانفروشی /برخورد قاطع با گران‌فروشی و امتناع از عرضه تجهیزات پزشکیممیزی مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجاندر گفتگو خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از اجرای طرح ویژه نظارتی بر  داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و سوءاستفاده برخی از افراد از این شرایط  خبر داد و گفت: این طرح که از روز گذشته در استان زنجان آغاز شده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اجرا می شود.
 
او افزود:در پی بازرسی‌های انجام شده صحت گرانفروشی در یکی از واحدهای تولید ماسک احراز شدو  پرونده ای در  این زمینه تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه ویژه  این اداره کل ارسال شد.
 
ممیزی همچنین با اشاره به کشف  دو مورد تخلف گرانفروشی در فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی افزود:با واحدهای داروخانه‌ای، واحدهای عرضه کننده تجهیزات پزشکی و یا واحدهای تولیدی این تجهیزات در استان در صورتی که تخلف گران فروشی و یا اخفا و امتناع از عرضه تجهیزات به قصد گران فروشی یا تبعیض در فروش داشته باشند به طور حتم و قطع برخورد قاطع خواهیم داشت.
 
ممیزی  با اشاره به اینکه بازرسی ها به طور جد از داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی ادامه دارد  یادآور شد: شهروندان هرگونه تخلف وگرانفروشی در حوزه سلامت را سریعا به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.