رئیس جمهور در تماس تلفنی با استانداران قم و گیلان:

تلاش خود را در مسیر اطمینان بخشیدن به مردم برای تامین سلامت آنان مضاعف کنید

رئیس جمهور در دو استان قم و گیلان دستورات لازم را برای تسریع در پیشبرد روند برنامه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ابلاغ کرد.

تلاش خود را در مسیر اطمینان بخشیدن به مردم برای تامین سلامت آنان مضاعف کنیدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رویس جمهور در تماس با آقایان "بهرام سرمست" و "ارسلان زارع" استانداران قم و گیلان، ضمن اعلام همبستگی مجدد با شهروندان این دو استان به ویژه خانواده هم وطنانی که جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند، از استانداران این دو استان خواست تا با بسیج همه امکانات، تلاش خود را در مسیر اطمینان بخشیدن به مردم برای تامین سلامت آنان، مضاعف کنند.

رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که با مسوولیت و فرماندهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هر چه سریعتر این بیماری کنترل و با کمترین صدمات، ریشه کن شود.

روحانی ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های کشور از جمله استان‌های قم و گیلان که با صبر و حوصله در کنار مردم بوده اند، همکاری همه نهاد‌ها در استان‌ها را برای جلوگیری از شیوع این بیماری و ریشه کنی آن، تحت مدیریت استانداران مورد تاکید قرار داد.

استانداران قم و گیلان نیز در این تماس‌های تلفنی گزارشی از اقدامات انجام شده برای کنترل و ریشه کنی بیماری کرونا ارائه کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
قرص برجام دوای هر دردی و من جمله کرونا هم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
خسته نباشی دلاور ازخواب که بیدار نشدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
تورا بخدا جناحی و اصلاح طلب و اصولگرا يي و لج بازی نباشه هر چه صلاح هست انجام و کم کاری نکنید بخاطر خدا با تشکر فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
خدا وکیلی و حضرت عباسی....گروه ها و جناح های رقیب در انتخابات دست به انتقام گیری و تلافی گری و ناراضی تراشی تعمدی به مردم نزنند
که دست انتقام خداوند دامنگیرشان میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
عجب تلاشی (تلفن زدن)!!!!!!!!
آخرین اخبار