واکنش کاربران عرب زبان شبکه‌های اجتماعی به وحشیگری اخیر صهیونیست‌ها+ تصاویر

جنایت روز گذشته نظامیان صهیونیست مبنی بر انتقال پیکر شهید فلسطینی با بولدوزر موجب خشم کاربران عرب زبان شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برخی کاربران عرب زبان در واکنش به جنایت روز گذشته نظامیان صهیونیست مبنی بر انتقال پیکر شهید فلسطینی با بولدوزر با به اشتراک گذاشتن کاریکاتور‌هایی این جنایت را محکوم کردند.

دانشجوی دانشگاه الازهر غزه در حساب کاربری خود در توئیتر یک بولدوزر ترسیم و آن را به صلیب تشبیه کرد و سپس فردی را نشان داد که در حالی که پرچم فلسطین را دور گردن دارد، به حالت تصلیب یا چارمیخ به بولدوزر آویزان شده است.

واکنش کاربران عرب زبان شبکه‌های اجتماعی به وحشیگری اخیر صهیونیست‌ها+ تصاویر

کاربر دیگری در حساب کاربری خود در توئیتر همین کاریکاتور را منتشر کرد و نوشت: شهید شدی... پسرم. خداوند برایت کافی است و او بهترین وکیل است. خداوند رحمتت کند و تو را در بهشت اسکان دهد. این کاربر همچنین با غم و اندوه پرسید: آیا دیگر راهی جز این برای کشتن روح فلسطینیان باقی مانده است؟ آیا ابزاری دلخراش‌تر از این برای کشتن ما وجود دارد؟

واکنش کاربران عرب زبان شبکه‌های اجتماعی به وحشیگری اخیر صهیونیست‌ها+ تصاویر

کاربری هم که خود را فعال زن فلسطینی معرفی کرد، در توئیتی نقشه فلسطین را به صورت چهره فردی که اشک از چشمانش در حال سرازیر شدن و دهانش به نشانه فریاد زدن باز است، کشید که در مقابل این چهره یک بیل مکانیکی با نماد صهیونیست‌ها (ستاره) قرار دارد و درون آن یک قلب است که از آن خون می‌چکد. به نظر میرسد طراح این کاریکاتور قصد دارد بگوید صهیونیست‌ها با بولدوزر قلب فلسطین را درآوردند. از سوی دیگر از آن جا که بیل مکانیکی نماد ساخت و ساز نیز هست، به نظر میرسد این کاریکاتور از زاویه دیگر به شهرک سازی نیز اشاره دارد و می‌تواند القا کننده این موضوع باشد که صهیونیست‌ها با شهرک سازی قلب فلسطین را نابود می‌کنند.

واکنش کاربران عرب زبان شبکه‌های اجتماعی به وحشیگری اخیر صهیونیست‌ها+ تصاویر

صبح دیروز (یکشنبه) نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی شماری از جوانان فلسطینی در شهرک عبسان در شرق خان یونس تیراندازی کردند که یک جوان فلسطینی بر اثر آن به شهادت رسید. نظامیان رژیم صهیونیستی سپس با بلدوزر به جسد این شهید فلسطینی بی‌حرمتی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
صهیونیستا واقعا چه جور موجوداتین؟؟؟صد رحمت به جهنمیا
آخرین اخبار