بارش ها استان اصفهان را فرا می گیرد

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:با ورود سامانه بارشی به استان اصفهان امروز مناطق غرب، جنوب و شمال را فرامی گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، اظهار کرد: امروز در مناطق صنعتی غبار محلی در ساعات اولیه روز پیش بینی می‌شود، اما به تدریج افزایش ابر و بارش در مناطق غربی را خواهیم داشت.

او افزود: بارش برف و باران، گاهی رگبار و رعد و برق، احتمال بارش تگرگ، کاهش دید افقی و مه آلودگی در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در بسیاری از مناطق استان پدیده غالب خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه شدت بارش‌ها در مناطق غرب و شمال غرب استان است، اضافه کرد: کاهش دید افقی و اختلال در تردد به دلیل شدت بارش‌ها در جاده‌های مواصلاتی غرب، جنوب و شمال استان اصفهان پیش بینی می‌شود.

عزتیان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: چوپانان با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و میمه با دمای چهار درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان خواهند بود.

او افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه صبح فردا به چهار درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.